Keväällä näköjään viimeksi olen kirjoitellut ja kesä tuossa vierähti välissä. Käsityöt oli totaalisella tauolla kesän ajan, mutta nyt syksyn tullen olen ollut uuden käsityöharrastuksen parissa. Eli olen käynyt huovutuskurssilla:) Viimeinen kerta on ensi viikolla eli alkeiskurssi on sitten käyty. Tunneilla ollaan opeteltu eri tekniikoita ja tuotoksina on huovutettu liina, pari pientä palloa, keskeneräinen pannunalunen sekä nalle. Nalleen uupuu vielä raajat ja tuota pannunalusta pitää vielä huovuttaa lisää muotoonsa. Viimeisellä tunnilla olisi tarkoitus tehdä osat laukkuun. Täytyykin näistä huovutusjutuistakin räpsiä kuvia tänne talteen.

Oon tässä odotellut inspiraation iskemistä virkkausta tai neulontaa ajatellen, hiljaista on ollut, mutta nyt olisi mielessä tehdä kaksi virkattua huivia tuolla samalla mallilla, jonka olen viimeksi tehnyt. Tuosta huivista saa juhlavan, kun tekee sen erilaisella langalla ja tarvetta olisi kahdellekin eriväriselle huiville, joita voisi juhlissa pitää. Eli ehkäpä tästä täytyy pian suunnata lankakaupoille ja alkaa taas virkkaamaan:)